Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Ontwikkelingsspelen --- Creatief denken --- Visuele waarneming
Choose an application
Downloads bij het boek vind je hier: http://www.ideeentoestel.nl/
Creativiteit --- Denken --- verbeeldingskracht --- creatief denken --- Creatief denken --- Onderzoekend leren --- creativiteit --- basisonderwijs --- Didactic strategies --- denken --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- 21th century skills --- Didactische werkvormen --- 21st century skills --- Didactische werkvorm
Choose an application
Lichtvoetig, leuk en...angstaanjagend. Want dit boek ontmaskert ons allemaal.' - Seth GodinInspirerend, hip, origineel, praktisch en grappig: een creativiteitsboek zoals je er nooit eerder een zag. Austin Kleon brengt in deze New York Times-bestseller tien verrassende inzichten die elke young potential uit het hoofd zou moeten leren. Verrassend en speels vormgeven. Voor de fans van auteurs als Paul Arden Bron : http://www.bol.com
Creativiteit --- Reclame --- Marketing --- Creatief denken --- Créativité Creativiteit --- Musiceren --- Financiewezen --- Créativité Creativiteit --- kunsteducatie.
Choose an application
Out of the box denken is niet genoegWanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds snellere verandering is het essentieel om voortdurend een stap voor te blijven. Out of the box denken is niet genoeg. Je zult in nieuwe boxes moeten gaan denken. De internationale bestseller Thinking in new boxes werpt een nieuw licht op creativiteit, gevat in vijf basisprincipes: daag gangbare perspectieven uit, onderzoek wat mogelijk is, bedenk veel nieuwe en spannende ideeën, evalueer en selecteer de ideeën die tot doorbraken zullen leiden, en blijf meedogenloos kritisch. Thinking in new boxes is een innovatief boek dat je helpt om zekerheden voortdurend in twijfel te trekken, en net daardoor succesvol te zijn.Bron : http://www.lannoo.be
Economic production --- creativiteit --- Organization theory --- Industrial psychology --- Veranderingsmanagement --- Innovatie --- Creativiteit --- Management --- Creatief denken --- Musiceren
Choose an application
Pareidolia of pareidolie is de psychologische impuls om random dingen te herkennen bij een doodgewone waarneming, bijvoorbeeld gezichten herkennen in voorwerpen, in de omgeving, een gebouw ... Dit boekje verzamelt foto's van zo'n gezichten.
Waarneming --- Photography --- Gezichten --- Fotografie --- Creatieve expressie --- Creatief denken --- Kunstzinnige vorming --- Gezicht (aangezicht) --- Cultuureducatie --- Verbeelding --- Gelaat
Choose an application
Creativity in Business is the basic guide for idea generation and selection. Focussed specifically on business and education.The book outlines the 4 step creative process:- Ask the right questions- Generate a lot of ideas- Select the right ones- Start implementingTurn idea-killers into idea-boosters!The authors -Ramon Vullings & Igor Byttebier- aim to make creativity happen in your organisation, business or educational institution.Creativity in Business is the revised version of Creativity Today -the management book on applied creativity- which has already inspired tens of thousands of managers, teachers, and students around the world. Now this book is made available again in a revised version, with a new title, subtitle, partial content updates and cover design, all intended to position this creativity classic and to emphasize its attractiveness as a basic guide for businesses and organizations that wish to become more creative.Bron : http://www.bol.com
creativiteit --- creativity --- Industrial psychology --- Creativiteit --- Creatief denken --- Veranderingsmanagement --- Musiceren --- Creative ability in business. --- bedrijfsbeleid --- Creative ability in business
Choose an application
In hun internationale megasellers Freakonomics en SuperFreakonomics toonden Levitt en Dubner aan dat alledaagse problemen vaak opgelost kunnen worden door gedrag dat tegen elke normale intuïtie indruist. In Think like a freak wordt onze gangbare wijze van denken opnieuw op zijn kop gezet en leert de lezer geleerd te denken als een freak, een zonderling, en waarom dat nuttig is. Levitt en Dubner analyseren de beslissingen die we nemen, de plannen die we maken, de moraal die we erop nahouden, en ze tonen aan dat hun inzichten kunnen worden toegepast in ons dagelijks leven, waardoor we slimmere en betere besluiten nemen. Het boek bevat een gereedschapskist met instrumenten voor beter leven en denken. Zo leren we wat de voordelen zijn van iets op te geven in plaats van door te zetten en hoe we succesvol kunnen zijn in iets waar we geen talent voor hebben.Bron : http://www.bol.com
Cognitive psychology --- creativity --- thinking --- Denken --- Economie --- Marketing --- Trends --- Trendwatching --- Creatief denken --- Kritisch denken --- Trend --- Financiewezen --- cognitieve psychologie
Choose an application
Wil je leren hoe je sneller op nieuwe ideeën komt?Wil je de finesses van het brainstormen onder de knie krijgen?Wil je zelf, met je team of je klant aan de slag met creativiteit?Creativiteit HOE? ZO! geeft je een rondleiding in je eigen denken en helpt je om je eigen creativiteit en die van je organisatie actief te ontwikkelen. Het is een leer-, doe- en oefenboek voor iedereen die de sleur van standaardoplossingen wil doorbreken en anderen daarin wil meekrijgen. Met actuele cases en krachtige technieken biedt Creativiteit HOE? ZO! een schat aan inspiratie voor je dagelijkse praktijk.https://www.lannoo.be/nl/creativiteit-hoe-zo-0
Creativiteit --- Creatief denken --- Brainstorming --- Organisatieleer --- Werkvorm --- Denkproces --- Cognitive psychology --- Industrial psychology --- creativity --- creativiteit --- Creativiteit. --- Social psychology --- persoonlijk leiderschap
Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|