Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit themaboek over competentiegericht beoordelen is gericht op het leerproces en de groei van de student, de aankomend professional. In dat leren zijn geen scherpe grenzen te trekken tussen formeel, non'formeel en informeel leren. Competentiegericht onderwijs is bedoeld om deze verschillende manieren van leren recht te doen, te stimuleren en leeromgevingen te verbinden. Dit themaboek bevat artikelen van verschillende auteurs die duidelijk maken dat er heel wat komt kijken bij het ontwerpen van goede beoordelingsvormen. Goed beoordelen is bovendien een vak apart: je bent niet zomaar een goede beoordelaar. (Bron: covertekst)
Didactic evaluation --- evaluatie (onderwijs) --- onderwijspraktijk --- Didactics of higher education --- competenties --- Onderwijsvernieuwing --- Competentiegericht onderwijs --- Evaluatietechnieken ; onderwijs --- 489.4 --- 613.3 --- EVC (elders verworven competenties) --- beoordelen --- coaching --- competentie-assessment --- competentiegericht onderwijs --- examineren --- hoger onderwijs --- onderwijs --- portfolio's --- verpleegkunde --- verpleegkundig beroep --- Assessment --- Competentie (competentiemanagement) --- Hoger onderwijs --- 489.54 --- competentiegericht beoordelen --- 489.59 --- EVC --- Portfolio's --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- evaluatie --- onderwijsvernieuwing --- portfolio --- verpleegkundige opleiding --- Evaluatietechnieken ; hoger onderwijs --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Beroep en opleiding --- Evaluatie --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|