Narrow your search

Library

DocAtlas (2)

EhB (1)

PXL (1)

SL (1)

UCLL (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2015 (1)

2010 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Kinderdagverblijven en peuterspeelzalen : Cito Volgsysteem : taal voor peuters
Authors: --- ---
Year: 2010 Publisher: Arnhem Cito

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met de toets Taal voor peuters kunt u de vorderingen op het gebied van de taalontwikkeling van peuters volgen. De toets bevat opgaven over passieve woordenschat, definitievaardigheid, kritisch luisteren en actieve woordenschat. U neemt de toets bij iedere peuter individueel af. Als u dat bij alle kinderen uit uw klas doet, kunt u een klasoverzicht maken. Het toetspakket Taal voor peuters bestaat uit een toetsmap met handleiding, een opgavenboek en verschillende registratieformulieren. Deze registratieformulieren kunt u kopiëren.


Book
Interactief voorlezen met baby's, dreumesen, peuters en kleuters
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789053006702 9053006702 Year: 2015 Publisher: Drunen Delubas

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Handleiding met achtergrondinformatie over en praktijkvoorbeelden voor interactief voorlezen met jonge kinderen. Wat is het belang van interactief voorlezen en hoe doe je dat? Achtergrondinformatie en praktijkvoorbeelden met veel kleurenillustraties. Voor o.a. ouders, leescoördinatoren, peuterleidsters met kinderen van ca. 2 maanden t/m 5 jaar. Dit boek is een must-have voor pedagogisch medewerkers, peuterleidsters, gastouders, leerkrachten en leescoördinatoren. In dit boek vind je praktijkvoorbeelden en achtergrondinformatie over interactief voorlezen. Bij interactief voorlezen worden kinderen actief betrokken bij het voorlezen: ze kijken, luisteren, praten, spelen en ontdekken. We laten zien hoe je op een praktische en speelse manier kunt werken aan de SLO-doelen voor taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling én meer.

Listing 1 - 2 of 2
Sort by