Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
'Teachable touchables texture squares' is een leuke en handige manier om de tastzin van jonge kinderen aan te moedigen. Daarenboven breiden ze ook hun woordenschat uit door het onderzoeken van en spreken over de stoffen.
Textiel --- Tastzin --- Zintuig --- Textuur --- Zintuiglijke ontwikkeling --- Taalverwerving --- Woordenschatuitbreiding
Choose an application
Vorm (fysiek) --- Tastzin --- Zintuiglijke ontwikkeling --- Associëren --- Taalverwerving --- Woordenschatuitbreiding --- Motorische ontwikkeling --- Motoriek --- Textuur --- Fijne motoriek --- Identificatie
Choose an application
Textiele werkvormen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Manuele expressie --- 471.45 --- 477.3 --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Didactiek --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Textiel --- Textiele werkvormen --- didactiek lagere school --- plastische opvoeding --- schoolboeken --- textiel --- basisonderwijs --- leerboeken --- textiele werkvormen --- Beeldende opvoeding --- Handvaardigheid --- didactiek basisonderwijs - handvaardigheid, handwerken --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Textuur --- Kleuteronderwijs --- Textiele werkvorm
Choose an application
Textiele werkvormen ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Manuele expressie --- 471.45 --- 477.3 --- Aarde --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Borduren --- Handboek/cursus --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kunststoffen --- Papier --- Reizen --- Textiel --- Textiele werkvormen --- schoolboeken --- textiel --- basisonderwijs --- leerboeken --- plastische opvoeding --- textiele werkvormen --- Beeldende opvoeding --- Handvaardigheid --- didactiek basisonderwijs - handvaardigheid, handwerken --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Textuur --- Kleuteronderwijs --- Textiele werkvorm
Choose an application
Dit boek biedt een heldere methode aan om de uiterlijke verschijningsvormen van kunstwerken systematisch te onderzoeken. In tien hoofdstukken leidt de auteur ons langs beeldaspecten als : materiaal en techniek, afmetingen en kader, ruimte, licht, kleur, beweging, standpunt en plaatsing, waarnemening en abstractie.
7.04 --- 7.01:003 --- Visual perception --- 7.01 --- abstractie --- bewegen --- compositieleer --- kleurenleer --- kunst --- kunstbeschouwing --- kunsttheorie --- kunstzinnige vorming --- licht --- materialen --- ruimtelijkheid --- vormleer --- 700.6 --- De Visser, Ad --- kunstfilosofie --- kunstgeschiedenis --- semiotiek --- Optics, Psychological --- Vision --- 7.01:003 Semiotiek van kunst en esthetiek --- Semiotiek van kunst en esthetiek --- 7.04 Iconografie. Iconologie. Onderwerpen van kunstzinnige uitbeelding --- Iconografie. Iconologie. Onderwerpen van kunstzinnige uitbeelding --- kunst algemeen, filosofie van de kunst en vormgeving --- beeldende kunst, filosofie, esthetiek en kritiek der beeldende kunst --- Psychological aspects --- Kunsten --- Filosofie --- Kunstbeschouwing --- Art appreciation --- Abstractie --- Beweging --- Brons --- Compositie --- Computerkunst --- Contouren --- Driedimensionaal --- Factuur --- Fotografie --- Glas --- Grafiek --- Kader --- Kleurenspectrum --- Kleur --- Kunst --- Land art --- Licht --- Lichtkunst --- Materiaal --- Mozaïek --- Ordonnantie --- Perspectief --- Plasticiteit --- Plastiek --- Portret --- Realisme --- Ruimte --- Ruimtelijkheid --- Schaduw --- Schilderen --- Schriftuur --- Sculptuur --- Techniek --- Tekenen --- Textiel --- Textuur --- Tweedimensionaal --- Video --- Waarneming --- Perception --- Visual discrimination --- Appreciation of art --- Art --- Art criticism --- Analysis, interpretation, appreciation --- #KVHA:Kunst --- #KVHA:Kunstbeschouwing --- Kunsttheorie ; kunstbeschouwing --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica --- #gsdbA --- History --- art history --- art theory --- color [perceived attribute] --- space [composition concept] --- light [energy] --- motion --- Iconography --- techniques [processes] --- perception --- materials [matter] --- art criticism --- Aesthetics of art --- Aesthetics --- kunsteducatie --- Art appreciation. --- Visual perception. --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek menswetenschappen. --- Kunstesthetica --- kunstkritiek --- materials [substances] --- 696 --- Kunstgeschiedenis --- Oudheid --- China --- Romeinse Rijk --- Hellenisme --- Griekenland --- Hellas --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw --- Reception of art --- Reception --- CDL --- kunstbeschouwing.
Choose an application
Thema's: Fstvlklnkn, In mijn mars, Tijd en weer.
371.67 --- 373.5 --- lager onderwijs --- leerboeken --- wereldoriëntatie --- 476.1 --- schoolboeken --- Communicatie --- Taal --- Wereldoriëntatie --- 476 WERELDORIENTATIE O.N. --- wereldorientatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- 476.11 --- Wereldoriëntatie; ba.o. --- communicatie --- lichaamstaal --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Verkeersopvoeding --- 476 --- 478.2 --- Verkeersonderwijs ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Bouwen --- Geluiden --- Huizen --- Kleding --- Lichaam (Menselijk lichaam) --- Licht --- Lucht --- Muziekinstrumenten --- Ondernemingen --- Pictogrammen --- Sporen (dieren) --- Sterren --- Tijd --- Vervoermiddelen --- Vroeger en nu --- 476 WERELDORIENTATIE O.N --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Anders zijn --- Baby's --- Dieren --- Dromen --- Fotografie --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Planten --- Schoolleven --- Schoolomgeving --- Tuinieren --- Voeding --- Water --- Winnen en verliezen --- Wonen --- Zintuigen --- Music sound recording --- Beroepen. --- Ondernemen --- Kinderen. --- Basisonderwijs. --- Beroepen --- Geld --- Ondernemingszin --- Reclame --- Arbeidsmarkt --- Geldwezen --- Dagelijks leven --- Ouderschap; pedagogie --- Relaties --- Relationele opvoeding; ba.o. --- Samenleving --- Ik en de anderen --- Zintuiglijk spel --- (zie ook: Anders zijn) --- Waterhuishouding --- Klas --- School --- Klasbeheer --- Biologie; ba.o. --- Gezondheid --- Eten --- Gezondheidseducatie; ba.o. --- Gezondheidszorg --- Reizen --- Vervoer --- Voertuigen --- Verkeersopvoeding; ba.o. --- vervoer --- Mode --- kleding --- Beeldende kunst --- Perspectief --- Plastische opvoeding; onderwijs --- Tijdsbesef --- Geschiedenis --- Stambomen --- Toekomst --- Familie --- Plantkunde --- (zie ook: Flora --- Emoties(Gevoelens) --- Hobby's --- Lichaam --- Talenten --- Skelet --- Licht en donker --- Schaduwen --- Milieu --- Slapen --- Geboorte --- Opgroeien --- Bossen --- Konijnen --- Maanden --- Seizoenen --- Weer --- Winter --- Bos --- Interculturele opvoeding --- Gebouwen --- Bouwkunst --- Geluid --- Muziek --- Muzikale opvoeding; ba.o. --- Vliegen (insecten) --- Weerkunde; ba.o. --- Spelen(Kinderspelen) --- Spelen --- Spel; opvoeding --- Oriëntatie --- Verkeer --- Dieren. --- Planten. --- Beeldopvoeding. --- Groei --- Mensen. --- Voeding en gezondheid. --- Voedingsgewoonten. --- Water. --- Zintuigen. --- Anders zijn. --- Dromen. --- Kleding. --- Kinderen en wonen. --- Lucht. --- Tijd. --- Vervoermiddelen. --- Geluiden. --- Muziek. --- Licht. --- Taal. --- Bossen. --- Sporen --- Sporenplanten. --- Verkeersopvoeding; ba.o --- Biologie; ba.o --- Gezondheidseducatie; ba.o --- Relationele opvoeding; ba.o --- Muzikale opvoeding; ba.o --- Weerkunde; ba.o --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Verkeersreglement --- Scholen --- Klaslokalen --- Schoolgerief --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Persoonlijkheidsleer --- Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding --- Tandverzorging --- Voedingsleer --- Zintuiglijke ontwikkeling --- Waarneming --- Samenlevingsvormen --- Omgangsvormen --- Omgangskunde --- Coöperatief leren --- Diversiteit --- Ontwikkeling --- Lichamelijke ontwikkeling --- Beeldopvoeding --- Zien --- Tuinen --- Natuurbeleving --- Nesten --- Dierethologie --- Natuur- en milieueducatie --- Verkeersveiligheid --- 1e graad lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Mobiliteit --- Woningen --- Bosfauna --- Kleuren --- Communicatiemiddelen --- Textiel --- Vliegen (werkwoord) --- Sport --- Wind --- Werken --- Arbeid --- Ruilen --- Groenten --- Fruit --- Basisonderwijs --- Lenzen --- Gezinnen --- Familieleden --- Textuur --- Huisdieren --- Straten --- Ontbijt --- Woonomgeving --- Speelplaatsen --- Parken --- Mensen --- Kinderen --- Kunsten --- Graffiti --- Natuur --- Verjaardagen --- Festivals --- Touwen --- Spelletjes --- Fietsen --- Orkesten --- Symfonisch orkest --- Affiches --- Eenheidsmunt --- Klokken (instrumenten) --- Uurwerken --- Kloklezen --- Lichten --- Gesprekken --- Mondelinge communicatie --- Klanken --- Zomer --- Herfst --- Lente --- Feesten --- wereloriëntatie --- Verleden --- Non-verbale communicatie --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- wereldoriëntatie --- wereloriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- 093428.jpg --- Kunstzinnige vorming ; basisonderwijs ; leermiddelen --- didactische set --- 094665.jpg --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- 093802.jpg --- Groente --- Vervoermiddel --- Ziekte --- Plant --- Ecologie --- Motief --- Nomenclatuur --- Lens --- Gezin --- Thuiszorg --- Atlas --- Museum --- Ouderenzorg --- Familielid --- Huisdier --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Naamgeving --- Sociologie --- Verzorging --- Therapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Maand --- Straat --- Speelplaats --- Park --- Mens --- Spel --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Droom --- Inclusie --- Maatwerk --- Kunst --- Tuin --- Verjaardag --- Festival --- Waardering --- Touw --- Examen --- Rijbewijs --- Orkest --- Symfonieorkest --- Affiche --- EURO --- Klok (instrument) --- Uurwerk --- Spoor --- Gesprek --- Leefbaarheid --- Klank --- Talent --- Seizoen (jaargetijde) --- Feest --- Beeldeducatie --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Nest (dier) --- Ethologie --- Samenlevingsvorm --- Omgangsvorm --- Gezondheidsopvoeding --- Tandhygiëne --- Gedrag --- Drank --- Zintuig --- School (instelling) --- Klaslokaal --- Schoolmateriaal --- Woning --- Kleur (kleur) --- Donker --- Muziekinstrument --- Afrika --- Compositie (muziek) --- Drukdrager --- Ontwerpen --- Design --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Bewegingsonderwijs --- Menselijk lichaam --- Stad --- Veld --- Communicatiemiddel --- Kleuter --- Spraaktechnologie --- Technologie --- Maatschappij --- Arbeid (werken) --- Buitenland --- Gebouw --- Fietsen (werkwoord) --- Reizen (werkwoord) --- Wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Oriëntatie
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|