Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Een procesmatige benadering van het leren rekenen en een intense aandacht voor het kindstandpunt vormen de pijlers van het rekenleerproces, dat in dit boek als een samenhangend en continu geheel beschreven wordt. Inzichten uit de leer-, handelings- en ontwikkelingspsychologie worden op een vanzelfsprekende wijze geïntegreerd in het rekenleerproces. Voor het wat elementen van de ontwikkelingsdoelen en eindtermen wiskunde voor het basisonderwijs vindt men in deze grondig herwerkte uitgave achtergronden en verduidelijkingen. (Bron: covertekst)
Basisonderwijs. --- Didactics of mathematics --- Didactics of primary education --- rekendidactiek --- rekenen --- basisonderwijs --- 475.4 --- wiskunde --- didactiek --- 475.4 ) * WISKUNDE - O.N --- aanvankelijk rekenen --- voorbereidend rekenen --- voortgezet rekenen --- Rekenen ; basisonderwijs --- 475.55 --- Rekendidactiek --- wiskunde: didactiek lagere school --- didactiek basisonderwijs - wiskunde --- Wiskunde --- Rekenen --- Lager onderwijs --- Didactiek --- Wiskundige initiatie --- Aanvankelijk rekenen --- Rekenstoornissen --- Logopedie --- Rekenstoornis
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|