Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De auteur legt stap voor stap uit hoe u een evenement organiseert. Het boek is erg praktisch opgevat met talrijke tips en aandachtspunten per organisatiefase. Het vertrekt van de opdracht tot de ideeontwikkeling. Voorts behandelt het de uitwerking van dat idee aan de hand van een planning, het weidt uit over budgettering en budgetbeheersing om een evenement met een correct draaiboek te regisseren. Uiteraard vindt u ook aanwijzingen terug om het evenement in verschillende facetten te evalueren. Het boek belicht ten slotte specifieke evenementen zoals incentives, beurzen, congressen, seminaries en kick-offs. Dit handboek zou niet volledig zijn zonder de nodige informatie over etiquette, vergaderen, auteursrechten en entertainment. Het hoofdstuk over sponsoring is een handige leidraad voor elke organisator die met sponsorwerving te maken krijgt. Kortom, dit boek is een must voor wie een evenement porfessioneel wil organiseren, afgestemd op de doelgroep en de doelstellingen en met een correcte budgetbeheersing.
375.9 --- event management --- evenementen --- evenementenorganisatie --- 06.06 --- Evenementenorganisatie --- Organisatie --- Communicatie --- eventmanagement --- organisatie van congressen en evenementen --- events --- Evenementen --- Events --- Evenementen. --- Events. --- Evenementen ; organisatie --- Applied marketing --- evenementen marketing --- Mass communications --- Special events --- Management --- Handbooks, manuals, etc.
Choose an application
Applied marketing --- evenementen marketing --- event management --- evenementenorganisatie --- evenementen --- 375.9 --- events --- organisatie van congressen en evenementen --- PXL-Business 2019 --- eventmanagement
Choose an application
Vandaag de dag nemen eventbezoekers deel aan twee events: het realtime-event, dit is de beleving van het werkelijke fysieke event, en het conversatie-event, dat volop leeft en roddelt in 't café www. Als eventmanager moet je dan ook in staat zijn deze twee events te managen. In We Love Events toont Peter Decuypere je hoe je van het conversatie-event een succesvol en waardevol event maakt. Vanuit zijn eigen ruime ervaring en aan de hand van onderbouwde recente marketinginzichten brengt hij gevatte analyses van I Love Techno, Tomorrowland, Music for Life, Couleur Café en talrijke andere herkenbare cases. Dit boek toont je niet alleen welke opmerkelijke marketingverhalen er achter deze events schuilgaan, maar ook hoe je je eigen conversatie-event succesvol in de markt kunt zetten. We Love Events biedt direct inzetbare methodes en is een must voor iedereen die van events houdt, als manager, als marketeer of als eventbezoeker.
Special events --- Marketing --- Evenementen ; marketing --- Evenementen ; organisatie --- 375.9 --- evenementen --- marketing --- eventmanagement --- evenementenorganisatie --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Evenementiële communicatie --- Sociale media --- Cursus bachelor in het Office Management --- Eventmarketing --- 659 --- Evenementen: organisatie --- Eventmanagement --- Applied marketing --- evenementen marketing --- Evenementen. --- Events. --- PXL-Music 2015 --- eventmarketing --- PXL-Handboeken --- Marketing ; evenementen --- Evenementenorganisatie --- Evenement --- Bachelor in het office management
Choose an application
Dit boek vormt een praktisch handboek en naslagwerk voor zowelde onervaren als de meer ervaren organisator Het boek helpt u bij de voorbereiding en uitvoering van kleinschalige evenementen, maar is ook nuttig als u bijvoorbeeld een groot congres moet organiseren Tevens geeft het u houvast als u de organisatie van een evenement om welke reden dan ook moet uitbesteden
evenementen marketing --- Marketing --- marketingcommunicatie --- Business management --- Congressen ; organisatie --- Evenementen ; organisatie --- #A0406A --- 098 Bedrijfskunde --- evenementenorganisatie --- congressen --- Relations publiques Public relations --- Séminaire Studiedag --- Sponsoring Sponsoring --- 659.5 --- Event management --- 658.81 )* VERKOOP --- bedrijfskunde algemeen --- evenementen --- Congressen --- Evenementen --- organisatie --- organisatie. --- Organisatie.
Choose an application
Planning (firm) --- Applied marketing --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- evenementen marketing --- duurzame ontwikkeling --- Special events --- 375.9 --- duurzaam event management --- duurzaam toerisme --- evenementenorganisatie --- evenementen --- event management --- Events, Special --- Manners and customs --- Environmental aspects --- Planning --- organisatie van congressen en evenementen --- events
Choose an application
Dit boekje laat zien hoe evenementen in elkaar zitten en hoe ze kunnen worden ingezet als communicatiemiddel. Het toont hoe een evenement kan georganiseerd worden: praktische tips voor de locatie, catering, publiciteit, financiën,...
Evenementen --- Organisatie. --- evenementen --- evenementen marketing --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie; Nederlands --- #KVHA:Evenementen --- 375.9 --- communicatiemiddelen --- beleveniscommunicatie --- event management --- evenementenorganisatie --- communicatie --- communicatiemiddel --- organiseren --- Evenementen ; organisatie --- S20110191.jpg --- public relations --- organisatie van congressen en evenementen --- events --- 007 --- 659 --- Communicatie --- Evenementiële communicatie --- Evenementenmarketing --- Evenement
Choose an application
In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.
Applied marketing --- city-marketing --- relatiemarketing --- merken --- marketingcommunicatie --- marketinginstrumenten --- evenementen marketing --- evenementenorganisatie --- marketing --- 375.9 --- branding --- citymarketing --- evenementen --- event management --- eventmarketing --- 659.5 --- effectmeting --- Evenementen --- Eventmarketing --- organisatie van congressen en evenementen --- events --- events - evenementen --- Evenementenmarketing --- Beleveniseconomie --- Marketing --- Citymarketing --- Relatiemarketing --- Strategisch marketingmanagement --- Marketinginstrumenten --- Strategische marketing --- Evenementen. --- Strategische marketing. --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- sociale marketing
Choose an application
De afgelopen jaren heeft de organisatie van events in Nederland een enorme vlucht genomen. Dat geldt zowel voor grote als kleine evenementen, voor zakelijke events zoals een congres en voor publieke events zoals het PinkPop festival. De eisen die aan de organisatie worden gesteld zijn steeds hoger geworden en de vraag naar gekwalificeerde eventmanagers is in snel tempo gegroeid. De Nederlandse communicatie-, management- en marketingopleidingen spelen hier op in. Het Basisboek eventmanagement bevat alle benodigde kennis voor de (toekomstige) eventmanager. Het bestaat uit vier delen. Deel 1 is een inleidend deel over de context en definities. In deel 2 worden de eigenschappen en taken van de eventmanager behandeld. Deel 3 behandelt de belangrijkste partners, de opdrachtgever en de toeleveranciers. En in deel 4 wordt een blik geworpen op de toekomst van eventmanagement. Ter verdieping zijn tevens columns van Jeroen Busscher en artikelen van professionele eventmanagers over hun praktijkervaringen opgenomen. De hoofdstukken en artikelen worden afgesloten met opdrachten, waardoor de bestudeerde stof direct aan de praktijk getoetst kan worden.
Evenementen --- Organisatie. --- Eventmanagement. --- Applied marketing --- Organization theory --- Netherlands --- organisatiemanagement --- bedrijfsleer --- evenementen marketing --- #KVHA:Evenmentiële communicatie --- #KVHA:Eventmanagement --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Taalkunde --- 375.9 --- evenementenorganisatie --- event management --- 366.44 --- 659.5 --- Management --- eventmanagement --- projectmanagement --- 659 --- Evenementen: organisatie --- evenement --- management --- organisatie van congressen en evenementen --- Projectmanagement --- events - evenementen --- Evenementen ; organisatie --- Evenementenmarketing --- Accountmanagement --- Evenementiële communicatie --- Evenement
Choose an application
14-09529-5
Evenementen --- Secretariaatsmanagement. --- Organisatie. --- bedrijfsleven --- evenementen --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- organisatie --- Personeelsbeleid --- feesten ; organisatie --- 659 --- #A0211A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfsevenementen --- evenementenorganisatie --- event management --- PR --- 375.9 --- 659.5 --- Event management --- bedrijfsorganisatie, methoden --- communicatie in organisaties --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- public relations --- organisatie van congressen en evenementen --- 65.012 --- Organisaties --- Evenementenmarketing --- Organisatie --- Evenement
Choose an application
Het boek legt stap voor stap uit hoe een evenement moet worden georganiseerd, van het verkrijgen van de opdracht tot het ontwikkelen van een idee. Het uitwerken gebeurt steeds aan de hand van een planning en budgetbeheer, om dan met een correct draaiboek het evenement te kunnen regisseren. Ook hoe er efficiënt te evalueren valt, komt aan bod.
Applied marketing --- evenementen --- Mass communications --- Evenementen --- organisatie --- 659.4 --- 375.9 --- evenementenorganisatie --- event management --- 659.5 --- etiquette --- eventmanagement --- 316.77 --- Etiquette --- Evenementen: organisatie --- Marketing : amusement --- Massacommunicatie --- Organisatieleer --- Toegepaste marketing --- evenement --- organiseren --- Evenementen ; organisatie --- S2007794.JPG --- projectmanagement --- Public relations (PR) --- organisatie van congressen en evenementen --- events - evenementen --- 65.012.4 --- organisatie. --- 659.4 Public relations (PR) --- Organisatie. --- Special events --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- Planning
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|